مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

گاهی مینویسم و گاهی نه !
قلم که نه ! دست به کیبورد میزنم و از دلم میگویم .
کمی شخصی ، کمی عمومی ، کمی خاص و کمی تکراری . . .

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

قدرت دستِ دختراست !

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ب.ظ

اصلا قصد نداشتم اینجا چیزی بنویسم . داشتم یکی از وبلاگایی که تو لیست وبلاگاییه که دنبال میکنم رو میخوندم دلم میخواست یکم با دختری که پشتِ مونیتور . . . پشتِ این غولِ تکنولوژی خودش رو مخفی کرده حرف بزنم اما متاسفانه کامنت دونی بسته بود و من نمیتونستم هیچ جوری براش پیغام بذارم .

میدونم اینجا رو نمیخونه و میدونم هیچ وقت این حرفم رو نمیبینه اما دلم میخواد بگم . . .

همه ی آدما مشکل دارن یه عده کم و یه عده زیاد . من کسی رو ندیدم که بگه مشکل ندارم ، که از همه چی راضیم ، که حالم انقدر خوبه که میتونم فریادِ شادی بزنم یا ساعتها روی پا برقصم . . .

من نه روانشناسم نه شرایطش رو دارم که کسی رو بخوام نصیحت کنم . . . من فقط یه آدمم با مشغله های ریز و درشتِ خودم . دلم میخواست به این دختر که حتی اسمش رو هم نمیدونم بگم یکم به خودت بیا . . . رو پاهات وایسا و شروع کن . . .

هممون باید از یه جایی شروع کنیم . هممون باید مشکلات رو پس بزنیم و یه قدمِ بزرگ برداریم . برای زندگیمون ، برای روحیه های خرابمون ، برای اونایی که دوستشون داریم .

کاش میشد این دختر رو ببینم . کاش میشد باهاش حرف بزنم . کاش میتونستم بازوهاش رو بگیرم و تکونش بدم بهش بگم آخرِ دنیا نشده پاشو از جات .

من اعتقاد دارم ما دخترا نیروی عجیب و غریبی برای ساختن داریم . با اینکه جنسیتِ لطیفی داریم اما فوق العاده قوی هستیم . انقدری که میتونیم رویاهامون رو تبدیل به واقعیت کنیم . . . انقدری که با وجودِ تبعیضات هنوزم میتونیم سر بلند کنیم و شاد باشیم . . . با وجودِ این همه مزاحمتایی که روزانه برای هممون اتفاق میفته باز هم میتونیم از ته دل بخندیم .

میتونیم آسیبایی که دیدیم رو درمان کنیم . میتونیم لبخند رو لبِ بقیه بشونیم . میتونیم چراغِ یه خونه رو روشن نگه داریم . فقط بعضی وقتا این همه قدرت رو دستِ کم میگیریم . . . خودمون رو دستِ کم میگیریم . . . ناامید میشیم از این همه قدرتی که خدا بهمون داده . . . فقط یه روزایی دست میکشیم از همه چی . . .

کاش بلند شیم و حالمون رو خوب کنیم . فقط ماییم که میتونیم زندگیمون رو تبدیل به بهشت کنیم . . .

  • mahsa HD

نظرات  (۲)

  • آقای فِلینت
  • بعید میدونم :)
    پاسخ:
    نیازی ندارم که برای شما اثبات کنم !
    کاش طوری که حرف میزنید نمی نوشتید. سخت بود خواندنش...
    پاسخ:
    سبکِ نوشتاریمه تغییر سخته اینجا هم بیشتر حکمِ دل نوشته داره .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی