مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

گاهی مینویسم و گاهی نه !
قلم که نه ! دست به کیبورد میزنم و از دلم میگویم .
کمی شخصی ، کمی عمومی ، کمی خاص و کمی تکراری . . .

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

توصیه میشود !

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

امروز دو تا فیلم دیدم که هر دو به نظرم جالب بود .

اولین فیلمی که دیدم " something borrowed " بود .

من ذاتا عاشق بازیهای "kate hudson " هستم . به طرز عجیبی حالت خنده هاش گیراست . اینکه نقشای دخترای شیطون رو بازی میکنه دوست دارم . اصولا توی اینجور نقشا جا افتاده . با اینکه توی این فیلم تقریبا یکی از نقشای فرعی بود بازم دوستش داشتم .

اما موضوع فیلم . . . یه جورایی رنگ و بوی خیانت داشت اما کارگردان و نویسنده سعی داشتن نشون بدن که نقش اولِ مرد و زن چندان هم آدمای بدی نیستن و یه جورایی تقصیرِ بازیگرای نقشِ دومه که اینا به خیانت کشیده شدن که خب این و من نمیتونستم قبول کنم . به هر حال فیلمی بود که برای یک بار دیدن بد به نظر نمیرسید . البته به خاطرِ بازی " kate " من جذب فیلم شدم و تا آخر هم دیدم . به نظر جالب بود . البته نمیشه از قیافه ی دخترِ نقش اول هم گذشت . چهره اش پر از معصومیته . جوری که یه جورایی توی داستان بهش حق میدین هر کاری بکنه و به نوعی اون و قربانی میدونین .

هم توصیه میشه و هم نمیشه . اگه سبکای عاشقانه دوست دارین میتونه برای دو ساعت سرگرمتون کنه .

 

میرسیم به دومین فیلم . " the jane austen book club "

من واقعا عاشق کتابای جین آستین هستم . حتی میتونم بارها و بارها هر کتابش و بخونم و در موردشون حرف بزنم .

اولین بار که اسمِ این فیلم و دیدم بیشتر به خاطرِ اسم جین آستین بود که ترغیب شدم دانلودش کنم . ولی مدام هم تردید داشتم . چون بارها و بارها به خاطرِ اسمِ یه فیلم گول خورده بودم . ماجرا از این قراره که چند تا دوست کلوبی رو تشکیل میدن تا هر ماه یکی از کتابای جین آستین و بخونن و یه جا جمع بشن و در موردش نظراتشون و بگن و حرف بزنن . چقدر دلم میخواست توی همچین کلوبی شرکت کنم .

جالب بود که انگار هر کدوم از این کتابا در موردِ یکی از مشکلاتِ این آدما بود . هر کدومشون به نوعی انگار درس میگرفتن و جوابِ مشکلشون و توی کتاب پیدا میکردن . فیلمِ خوبی بود با بازی های خوب . از داستانایی که محدود به دو نفر نمیشه خوشم میاد . این فیلم هم تقریبا پیچیدگی زندگیِ چند نفر رو هم زمان بررسی میکرد .

فیلم خوبی بود و آروم . ریتمِ خیلی هیجان انگیزی نداشت . انگار همه چیز توی آرامش پیش میرفت و من بیشتر عاشقِ تفسیرِ کتاباشون بودم و نظری که در موردِ شخصیتای کتاب میدادن .

اگه طرفدار کتابای جین آستین هستین این فیلم و ببینین .

  • mahsa HD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی