مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

گاهی مینویسم و گاهی نه !
قلم که نه ! دست به کیبورد میزنم و از دلم میگویم .
کمی شخصی ، کمی عمومی ، کمی خاص و کمی تکراری . . .

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عنوان بی عنوان !

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۲ ق.ظ
بعضی وقتا یه تلنگر میخوایم برای نوشتن .
حرف زیاده برای گفتن ولی انگار دستت به نوشتن نمیره . انگار دلت نمیخواد مکتوبشون کنی . انگار دوست داری یه چیزایی انقدر محو و کمرنگ بشه از توی ذهنت که دیگه نخوای برگردی و بهشون فکر کنی .
این روزا هم خوبه و هم بده .
امتحانا تموم شده و اکثرِ نمره ها اومده و این خوبه چون از وضعِ نمره ها راضی هستم ! البته تا حدودیشون رو ! ولی خب همین که قرار نیست ترمِ دیگه این درسها رو بردارم خدارو شکر میکنم .
از یه جهت بده و دلم میخواد این روزا رد بشه و مثلا بشه 5 سال دیگه ! ولی از اینم میترسم ! ترس از اینکه 5 سال بگذره و من باز هم همین جایی وایساده باشم که الان هستم .
اهدافی که برای خودم داشتم و دارم رو تو ذهنم مرور میکنم . به خیلیاشون رسیدم و به بخشِ عظیمیشون هنوز نرسیدم . بعضی وقتا عذاب میکشم از اینکه میبینم این اهداف فقط برای خودم مهمه و اطرافیانم اونقدرا اهمیتی بهش نمیدن . حتی وقتی حرفی ازشون میزنم گاهی نشنیده گرفته میشن .
این روزا حالِ قلبم خوبه . حالِ احساساتم بد نیست . نبضِ علاقه ام سو سو میزنه اما میزنه .
دلم میخواد برای یک هفته برم تو یه جزیره . من باشم و یه لپ تاپ یا اصلا چند برگ کاغذ و یه خودکار . من باشم و نوشته هام . من باشم و دنیای خیالیِ قصه هام .
اینجا رو هم دوست دارم . این وبلاگ رو . . . شاید بعضی وقتا از دلِ قصه هام بیرون بزنم و اینجا هم پراکنده گویی کنم . مثلِ الان که مغزم بی سرو سامان مدام از این شاخه به اون شاخه میپره .
بازم غر غر دارم برای سیاه کردنِ این وبلاگ اما برای امشب کافیه . . . دوباره آشتی کردم با اینجا .

  • mahsa HD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی