مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

گاهی مینویسم و گاهی نه !
قلم که نه ! دست به کیبورد میزنم و از دلم میگویم .
کمی شخصی ، کمی عمومی ، کمی خاص و کمی تکراری . . .

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دلگیرانه به دل گرفته ام دلگیری هایت را !!!

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ق.ظ
دلگیریِ من از آدمهای اطرافم نیست . دلگیریِ من از حرفهاییست که در پیچ و تابِ مغزشان میچرخد و میچرخد در آخر چیزی که میماند نیش و کنایه هاییست که خنجر میشوند !
دلگیریِ من از تحمیلِ نگاهیست که پر از عادت میشود گاهی و چقدر سخت است درکِ این نگاه و نادیده گرفتنش !
دلگیریِ من از حالِ بدیست که سلسله وار ادامه دارد . از این حجمِ خفقان آورِ بدی ها !
دلگیریِ من از قلبیست که میزند ، کم میزند ، بد میزند ، غم میزند ، رج میزند زندگیِ هر روزه را ، تلخ میزند ، ماتم میزند !
دلگیریِ من از صفحه ایست که پر از یک طرفه های عاشقانست !
دلگیریِ من از ذهنیست که خاموش نمیشود . آنقدر روشن میماند و درگیرِ افکار میشود که از حال میرود !
دلگیریِ من از روزیست که شکسته شد همه چیز ، روزی که تحملم تمام میشود از آن روزی که شاید امروز بود . . .
 
 
  • mahsa HD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی