مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

یک چیزهایی هست که نمیشود به دیگری فهماند ، نمیشود گفت ، آدم را مسخره میکنند . . .

مانندِ ماه !

گاهی مینویسم و گاهی نه !
قلم که نه ! دست به کیبورد میزنم و از دلم میگویم .
کمی شخصی ، کمی عمومی ، کمی خاص و کمی تکراری . . .

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

game of thrones

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۱ ق.ظ
بالاخره فصل 6 رو دیدم ! سخت بود بذارم کامل همه ی قسمتها بیاد و بعد شروع کنم و ببینم !
احتمالا این پست حاوی اسپویله پس اونایی که حساسن یا ندیدن این فصل رو لطفا نخونن !
یکی از عالی ترین قسمتای این فصل قسمت 9 بود . برای اولین بار باعث شد روی سانسا حساب کنم !! همیشه به نظرم یکی از لوس ترین و از خود راضی ترین استارک ها بود اما به کل این قسمت نظرم رو عوض کرد . سیرِ تغییرِ این شخصیت به قدری جذاب بود و توی قسمت 9 تکمیل که واقعا تحتِ تاثیر قرار گرفتم .
جنگ بینِ رمزی و اسنو و صحنه ای که جان اسنو منتظر چشم به دویدنِ اسبای سپاهِ رمزی دوخته بود یکی از عالی ترین تیک ها بود . چقدر متنفر بودم از رمزی و چقدرخوب بازی کرده بود این بازیگرِ لامصب ! رگه های خباثت و پلیدی تو چشماش پنهون شدنی نبود !
چقدر این جانِ تارگرین برام عجیب بود ! اینکه اصیل بود و این معلوم شد که هم خونِ استارک تو رگاشه و هم تارگرین خیالم رو راحت کرد . فریادِ پادشاهِ شمال گفتنِ شمالیا که دیگه هیچ ! چقدر دلم میخواد که جان سرنوشتی جدا از سرنوشتِ راب استارک داشته باشه . کسی که بی شباهت به جان اسنو پادشاه شمال نشد !
آریا چقدر خوبه که به خودش اومد .
دنریس و قدرتی که برای خودش دست و پا کرده حس خوبی داره . دلم میخواد اون باشه که به تختِ آهنین میشینه .
شخصیتای این سریال به حدی واقعی طراحی شدن که بی اراده جزئی از زندگی میشن . جزئی از فکر میشن .
و چیزی که برام جالب بود قدرت گرفتنِ خانوما بود تو این فصل ! یه جورایی همه ی پادشاها حذف شدن البته به جز جان ! بقیه همه زنا بودن که به قدرت رسیدن . از پادشاه دورن گرفته تا دنرسی که خیالِ تختِ آهنین داره یا سرسی که بعد از مرگِ تمامِ بچه هاش تاج به سر گذاشت . یا آهن زاده ها که یارا قصدِ حکومت بهشون رو داره .
این سریال احتیاجی به هیچ معرفی نداره خوب میدونم انقدر همه گیر شده که نخوام معرفی کنم فقط و فقط میتونم بگم خیلی بی صبرم برای فصل 7 . چقدر ناراحتم از اینکه یک سال باید صبر کنم برای پخشش .

  • mahsa HD

نظرات  (۲)

تعریف این فیلمو زیاد میشینم هی یادم میره شرو کنم ببینمش

هر کیم میگه عالیه میگم ندید من میگم واکینگ دد فقط!اون یه چیز دیگه س!

پاسخ:
از نظر سبک هیچ شباهتی به واکینگ دد نداره اما تو ژانر خودش این سریال فوق العادست
حتما پیشنهاد میکنم ببینیدش .

اره میدونم داستان کلی هر دو فیلم رو..

اون واکینگ ددم دوستم انداخ رو فلش لقمه اماده گزاش تو دهنم دارم میبینم - _ -

پاسخ:
 :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی